My Beautiful Followers

Monday, March 5, 2012

4Mac 2012 - Ulangtahun Kelahiranku

Assalamualaikum....

Semalam tanggal 4 March 2012, genaplah umurku 53.  Tapi kalau orang tanya aku jawab umurku baru 35 tahun...ahaks!  Tahun lepas umurku 25 tahun, tahun ni dah jadi 35 tahun hasil daripada keterbalikan nombor tersebut......

Tiada yang special sangat pun pada hari jadi ku kali ini.  Suamiku bawa kami sekeluarga makan kat Nasi Arab Zam-Zam Allakazam di Oasis, Seksyen 9, Shah Alam pada malamnya.  Semua keluarga termasuk anak menantuku berkumpul makan-makan. Terima kasih encik suami. Satu lagi hadiah adalah daripada anak sulungku dan suaminya iaitu Clutch Bag hitam sesuai untuk dinner, terima kasih anakanda Inaz dan Ihsan.

Di hari ulangtahun kelahiran ku ini, aku cuma berharap dua perkara.  Harapan ku itu hanya ku pohon pada Yang Maha Esa, iaitu mohon dipanjangkan umurku dan juga mohon supaya diberi kesihatan yang baik untuk ku menjalani ibadat dengan sempurna.  Semoga permohonan ku ini mendapat keredhaan dan keberkatan daripada Allah swt...Amin Ya Rabbal A'lamin! 

Ya Allah, ku mohon ampunkanlah dosa-dosaku, ampunkanlah dosa kedua ibu-bapaku, ampunkanlah dosa kawan-kawanku dan ampunkanlah dosa anak-anakku.  Semoga kami semua mendapat hidayah daripada Mu Ya Allah!

No comments:

Post a Comment