My Beautiful Followers

Wednesday, March 14, 2012

Majlis Sambut Menantu di Kota Bharu - 10Mac 2012

Majlis akad nikah dah selesai, majlis resepsi pun dah settled.  Kini tiba pula majlis sambut menantu Wan Emy yang telah berlangsung pada 10 Mac 2012 jam 8 malam bertempat di Hotel Rennaisance Kota Bharu, Kelantan.

Majlis gilang gemilang itu dihadiri oleh kira-kira 500 orang tetamu.  Rombongan daripada kami hanyalah lebih kurang 45 orang, terdiri daripada keluarga Kedah dan Kelantan.




Rombongan pengantin in a red/maroon theme

Seperti biasa anak-anak dara kami berposing




Majlis berakhir kira-kira jam 10.30 malam dengan suatu kenangan yang tidak dapat dilupakan.  Keesokan paginya kami diraikan oleh Ketua Polis Kelantan menjamu selera di Kopitiam di Kota Bharu.  Baru aku tahu di Kelantan rupanya banyak Kopitiam.  Di Kopitiam ini kami makan nasi berlauk dan juga aneka jenis kueh mueh.  Aku ni nama je orang Kelantan tapi semua tempat tak tahu sangat......jangan marahhhhaaaa orang Kelantan......

Jam 6 petang aku ke Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra untuk berangkat pulang ke Shah Alam dengan penerbangan jam 7.15 malam tetapi delay sehingga ke 7.45 malam baru berlepas.  Aku dan anakku sampai di LCCT kira-kira jam 8.30 malam.

Minggu depan nak ke Johor Bharu pulak, nak merisik anak dara untuk anak buah kami, Edrin.







No comments:

Post a Comment